JEvents Legend  

   

Uudised  

   

Ankeet  

Tähelepanu !!! Registreeruda saavad ainult ELJL liikmed.

Tähelepanu !!! Registreeruda saavad ainult ELJL liikmed.

   
×

Sõnum

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL



 

“Kui me räägime Eesti kaubalaevandusest, siis me oleme selle praktiliselt kaotanud. Meil on järgi vaid kaks kaubalaeva Eesti lipu all,” rääkis Kõuts Delfile.

“Kogu merendusklaster ei ole Eestis riiklikult koordineeritud,” jätkas Kõuts, et seda ei ole kokku võetud mitte ühegi ministeeriumi haldusalasse. “Majandus toimib oma reeglite järgi, kuid merendus toimib alati rahvusvaheliste reeglite järgi ja rahvusvahelised reeglid siseriiklike reeglitega eriti ei arvesta.”

Kuna tegemist on kõige energiasäästlikuma transpordiliigiga, on merendusel ka tulevikus otsustav roll ning Euroopa Liidu riikidel on lubatud ühel või teisel määral lubatud oma merendust toetada.

“See on seadunud Eesti laevaomanikud väga ebasoodsasse olukorda, kus nad rahvusvahelisel turul mängivad oma ehk siseriiklike reeglite järgi, mis seab nad palju halvemasse olukorda. Eesti laevaomanikul on ühe meeskonnaliikme ülalpidamiseks vaja kulutada ligi kaks korda rohkem vahendeid kui näiteks meie naabritel lätlastel või soomlastel,” selgitas Kõuts.

“Euroopa Liidu jaoks on merendusel väga suur tähendus. Kuni 40 protsenti Euroopa Liidu maade rahvuslikust koguproduktist on seotud merega ning selle tõttu on Euroopa merendusküsimustes väga tundlik,” toonitas Kõuts, et ka Eesti peaks merendusele rohkem tähelepanu pöörama.

Allikas: Delfi

   

Koostööpartnerite logod  

kalevspa.jpg
   

Ilm: Tallinn  

Cloudy

1°C

Tallinn

Cloudy

Humidity: 56%

Wind: 11.27 km/h

  • 24 Mar 2016

    Cloudy 3°C -1°C

  • 25 Mar 2016

    Cloudy 5°C 1°C

   
Last month January 2018 Next month
M T W T F S S
week 1 1 2 3 4 5 6 7
week 2 8 9 10 11 12 13 14
week 3 15 16 17 18 19 20 21
week 4 22 23 24 25 26 27 28
week 5 29 30 31